Monday, March 24, 2008

Foya-foya

Weekend lepas adalah hari berfoya-foya. Nak cerita tp mls. Biar aku buat summary ajer.

Sabtu
-Ingat nk kuar, tp hujan lebat + sakit perot tak hengat. Jd dok bilik, tido, sambil tv tgk aku.
Ahad
-Pagi ke tengahari g umah Azarul kt Puchong. Untuk update kat rumah Azarul, Nani dah updatekan. So korang g jer blog nani nk tau citer. Hehe.
updated : Nani, Zam
- Dr umah Azarul vrooom g shah alam layan ABPBH07 roud tour. Aku tgh tunggu Zam update sbb zam rajin update panjang. Kan zam kannnnn. So nnti korang leh baca kat blogdie ajer. Aku tayah update pepanjang. Haha. Nani pon ader citer gak, ringkas.
updated :Nani, Zam
- Kul 7 berambos dr shah alam ke stadium negara. Nk tgk Hits 1. Hik hik. Neh pon tunggu Zam atau Pza update jugak. Update weh update!!
updated:Zam



4 comments:

nhanania said...

hahha pemalas.. sm mcm kitorg kt ofis, ade 2 org jenis suka update blog.. pape aktiviti berebut nk update blog.. so wat link je ke blog diorg.hahaha.

Anonymous said...

wei..aku malas gak nk taip2 korg2 je la taip ek...aku update menda lain je la.Nnti cter menda sama w/pn lain2 version...x sonok plak.Hehehe

KeMatZ said...

dan dan ajhe....

sukahati said...

itu la gune nyer kawan2....:)

 

Blog Template by YummyLolly.com