Wednesday, July 9, 2008

Tic TAG Toe

Kene tag lagi dengan si Kemat. Nah hamekk.....


1. Senaraikan 5 Hadiah Yang Anda Impikan.....

Hadiah?? Pasti aku nak yang best2. Tp aku tau kompem tadapat. :p
Rumah banglo yang ader swimming pool
Kereta Honda Civic jer
Wang Bejuta-juta (mungkin kene msk jutawan merdeka tm untuk tahun depan lagi)
N95 8GB jer
DSLR camera

2. Alasan Terhadap pilihan tersebut.....

Supaya aku boleh hidup mewah serta boleh berlagak. Jawapan ini untuk kelima2 jwpn diatas.

3. 5 Impresi terhadap orang yang diminati.....

Amanah
Bestari
Cekap
Dedikasi
Jujur

4. 5 Ciptaan yang paling disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi.....)

Internet
Doraemon
Handphone
Jejaka Kacak
Myself

5. 5 Pekara yang dibenci...

Hmm...biar aku simpan sendiri

6. 5 Orang yang Mahu di Tagged...

Pza
Izan
dan sesapa yang nak buat....silakan.

1 comments:

Izan said...

la.. kene tag lagi ke.. huhuhuhuhu. nnt aku wat la klu teringin. soalan ko cam susah je. hahahahhaha

p/s: amboi2 nk idup mewah dan berlagak tu. nak berlagak kat sapa???

 

Blog Template by YummyLolly.com