Wednesday, May 26, 2010

Diet

Sabtu 2 minggu lepas - KFC (Snack Plate)
Jumaat lepas - Pizza Hut (Spaghetti Meatball)
Ahad minggu lepas - KFC (Snack plate)
Semalam - McD (Nugget set)
Hari ni - KFC + Domino Pizza ( 2 ketul ayam dan sepotong pizza dan muffin 4 biji)


Ok fine. Aku takleh lagi salahkan peningkatan umur konon menyebabkan metabolism aku turun dan menjadikan angka pada penimbang macam makin naik dan naik tanak stop dah.


Cik sukahati....beringatlah sebelum terlambat!!!!

10 comments:

missgee said...

Bagus arr
kalo ada kesedaran sivik
kat diri ko tue :P
hahaha..

Ikhlas,
Dari aku yg tak pernah kurus..
hahaha

sukahati said...

cehhh.....ko dah ok da camtuh...cikgu gebu :P

HaZiFah said...

kesimpulan yg aku dapat:
ko mmg suka mkn KFC :p

sukahati said...

itu bukan kesimpulan sbb ko mmag dah tau :p

Izan said...

ni kalah ibu mengandung yang makan ni...

sukahati said...

izan....tau takper. PAstuh malam semalam aku bedal Marrybrown plak....fish n chip....huhuuu

metalrizca said...

takpe nak makan pape pon..
tapi kene cover ngan work-out laa..
=)

lily lotus said...

tapi ly rasa awak susah nak naiklah badan :D

sukahati said...

haih lily.....tuh dulu....skang bagai dipam-pam

Sal Abdul Rahman said...

ko ingat mak nyer berat dh braper nok?? hah hah..1st month pas kawen aritu, aku & wan asyik dok tibai kepsi jek balik koje. macam x penah jumpa je gaya nyer..skali pegi monthly timbang - hah ambek ko!! berjuta-juta lemak dh bergulung lam badan!! wakakakkakaka ;p

 

Blog Template by YummyLolly.com