Tuesday, June 22, 2010

Sesuatu yang dah lama aku nak buat

Selepas 28 tahun bernafas di muka bumi, baru hari ni aku layak serta berjaya menderma darah :D. Apakah maknanya itu kawan-kawan?

...
...
...


Yaaaa.....maknanyer aku dah gemuk ler :p.....huhuhu......walaupun sebenarnya takder makna sgt sebab aku adalah dalam golongan penerima universal.


12 comments:

HaZiFah said...

tahniah
anda sudah layak!!!
aku stakat ni masih tak layak lagi

KeMatZ said...

aku pun tak layak lagi....

P/S: mesti lepas ni kalau terserempak ngan ko aku tak perasan ko kan.... :P

sukahati said...

Pza - alaaa.....bila nak menajdi kembali tak layak neh ...isk isk

Kematz - haa....tau takper. Aku pun mesti tak perasan ko dah...sbb ko kan dah slim :p

HaZiFah said...

Dearest cikSukahati; bersyukur la d'kurniakan badan yg sehat tak kira la gemok ke...kurus ke (^_^)
p/s: pesanan tuk diri sendiri juga
p/p/s/s: bila ntah aku nk besenam ni.Dh bulat gak ni

sukahati said...

Pza - alalala.....terus insaf aku :p

HaZiFah said...

eh~~shoutbox ko dh takde? (o_O)?
hahhahaha tak dpt la nk spam shoutbox ko pasni :p

sukahati said...

Pza - haah....nyemak jer :p

missgee said...

woit macik!!!
hehehe..

Sesuatu yang aku nak buat..
Tapi aku memang takut nak buat..
Jadi aku tak buat..
Maafkan aku!!!
Aku????
yang Berani!!! :p hahaha

HaZiFah said...

missGee derma darah kepada nyamuk² saje.hehehe

sukahati said...

missGee - haah....ko derma kat nyamuk tak takut plak :p

..::daria::.. said...

teringat plak derma darah kt kmns dulu..masa tu ko bole derma ke x su?hehehe

lily lotus said...

satu ibadah tu :)

 

Blog Template by YummyLolly.com