Tuesday, February 26, 2008

Acara mkn kek secara berganti-ganti

Sbnrnyer mls nk update, tp update gak ler sbb nk tayang gbr ms besday aku arituh

Memula perjumpaan ngan Pza dan Mun. Gbr kt bawah amik kt Nando's dengan kek yg diataj oleh Pza. :D


Gbr bawah ni amik kt Masjid Jamek...voley gituhhhh??? Kat masjid pon nk snappy2 gituhhhh. :p



Pastuh smlm Ila my housemate buat kezutan. Ader kek and hadih. Tengkiu kak ila. :P Heh...aku ingatkan aper benda la die buat kt dapor. Rupanya amik api nk psg lilin untuk kek besday aku. Gbr hadiah lupa nk snappy...hiks.



Kesempatan ni aku nk ucapkan byk2 terima kasih atas ucapan2 selamat dan doa2 dari korang smer sempena hari lahir aku arituh. Nk listkan nama, byk sgt. Nnti satg aku lupa buh nama ader yg terase hati. Thanks guys.


Fakta:
Org yg pertama wished besday pada 24/2 tuh adalah dia! Yay! Happy banget gue.
Org last adalah...abah. :D . Abah call smlm sbb abah lupa sehari. Ehehehe.

7 comments:

Ngahaha said...

gua pun wish lu jugak.. nape tak sebut nama gua :(
gua kan yg doa lu kawin cepat pastu ada anak ramai2 tuh.. takkan tak ingat kot?

sukahati said...

Mmg la tak sebut nama lu, sbb semua org yg wished pon gua tak sebut nama lam entry neh. Apaa daaa.

"gua kan yg doa lu kawin cepat pastu ada anak ramai2 tuh.. takkan tak ingat kot?"


gua ingat....dan gua aminkan doa lu neh

hazifah said...

Org yg pertama wished besday pada 24/2 tuh adalah dia!--> herm...sape kah "dia" itu sue Oit? curious..curious..keskeskes (o_O)?

Che Su said...

aah sape DIA tuh, nk tau gak
ihiks ;)

sukahati said...

dia itu adalah dia yg aku suka :D. Tp apakan daya....cintaku bertepuk sebelah tgn ;(

pza...pas aku dpt msg die...aku dpt msg dr ko. So you're the second person wished me :D

nhanania said...

x la su org plg last wish bday adalah aku.. da expired date pun
hehhe sowy laa.. xth pun bday korg2 ni..
rs kne list kn.. dob masing2.
anyway su happy belated bday to u..
ko da tua dr aku.. n always lebih tua dr aku..hahaha tua bulan jer pun..
bile nk kawen ni..uhuks..

sukahati said...

ehehe nany....yer2...ko la org paling last wished besday kt aku

tak kisah la beb....aku pon dengan jujurnya tak ingat besday ko biler :P

Sorry :D

 

Blog Template by YummyLolly.com