Friday, February 22, 2008

Sape tau sape nyanyi lagu Cantik??

Rasanya aku tak akan lupa hari ulang tahun aku untuk tahun ini. Sbbnya? Sbbnya ada beberapa perkara/majlis penting juga berlangsung pada tarikh yg sama untuk tahun ini.

1. Hari penamaan calon pilihanraya.
2. Anugerah Oscar
3. AKU KENE KERJA.

Warghh...bosan. Kene kerja waktu orang lain sibuk bercuti hujung minggu. Ini semua sebab pilihanraya. Nanti 8 Mac, waktu kamu semua sibuk beratur mendaftar untuk mengundi/kamu sedang berfikir untuk memangkah parti apa/kamu sedang melaung2kan agenda parti yang kamu sokong/Izan tgh dok sebok bersanding kat Italy, aku juga akan sibuk...sibuk BEKERJA. Damn.

***

Arituh Izan msg2 ngan aku kt friendster, msg bgtau die nk kawen 8 Mac nnti. Kawen ngan jejaka Italy tau u'olls. I sgt jeles. Nama laki die Mirko. Kawen dan wat majlis kt sana. Nnti balik Malaysia br wat majlis kat sini. Hmm...geng member skolah aku, smer dah kawen. Aku sorang jer la belom kawen. Tobek dah kawen, Pok dah kawen, Umem dah kawen, Lin dah kawen,Izan dah kawen, Jammy dah kawen,Asse dah kawen, Ikin dah kawen, aku??...aku jer blom. Tensinyer. Classmate skolah pulak, rasenyer ader la 2 3 org yg belom kawen. Salah sorang Sha. Tp sha pon bakal g obersi jugak nnti. Kerja kat sana. Warghhh....nnti die pon kawen ngan omputeh jugak. Tinggal la aku sengsorg membujang. Adeh...nnti jd bujang lapok la aku. Haiyohhhh...this thing can turns me on suicidal laaa. Uhuhu. Anyway.....



SELAMAT PENGANTIN BARU IZAN & MIRKO
"Congratulazioni, vi auguro che l'incanto del giorno delle vostre nozze sia solo la premessa di una felice vita insieme"


(ok...korang jgn tanyer aku aper maknanyer ayat yg aku tulis kat atas. Sbbnyer aku pon tatau. Ahahahaha. Aku copy paste jerk dr internet. :p)

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com