Friday, April 11, 2008

Lagu ini syiok banget!!




Sempurna (Versi Andra and The Backbone)

Kau begitu sempurna
Dimataku kau begitu indah
Kau membuat diriku akan slalu memujimu

Disetiap langkahku
Kukan slalu memikirkan dirimu
Tak bisa kubayangkan hidupku tanpa cintamu

Janganlah kau tinggalkan diriku
Takkan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

[Reff:]
Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidupku
Lengkapi diriku
Oh sayangku, kau begitu
Sempurna... Sempurna...

Kau genggam tanganku
Saat diriku lemah dan terjatuh
Kau bisikkan kata dan hapus semua sesalku

Janganlah kau tinggalkan diriku
Takkan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

[Reff:]
Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidupku
Lengkapi diriku
Oh sayangku, kau begitu
Sempurna... Sempurna...

Kau genggam tanganku
Saat diriku lemah dan terjatuh
Kau bisikkan kata dan hapus semua sesalku


***

Ada Versi Gita Gutawa....tp bg aku tak berapa best. Best lg versi Andra and the Back Bone ni . :)

4 comments:

Cik Uni said...

Aku pong dok layan lagu ni gak skang ni...video clip dier seksaaa wei...sakit mater aku dok nengok pompuan tu..tp yg Gita Gutawa nyanyi tu...ngantuk ler aku dgr...sore nyaring sgt..mcm tak nak nyanyi..harap comei jer si Gita tuh.

sukahati said...

yaaa cik uni...marilah bersama2 melayan kejiwangan...hik hik...tp aku nk tgk gak cite LOVE tuh walopon soundtrack die gita yg nyanyi

Cik Uni said...

Ko cube dgr lak lagu 'Menjaga Hati' - yovie & nuno....huk aloh...beh gak lagu tuh...mmg masyuk la ngan jiwa2 bunga mcm aku ni...hahaha

KeMatZ said...

ye lagu ni best.... harus aku tepek kat blog aku juga..... rasa rasa kat karaoke ada tak lagu ni... huhuhuhuhuhuh

 

Blog Template by YummyLolly.com