Wednesday, October 28, 2009

Pewwwitttt

Malam pas tgk Cuci the Musical, ader orang roger aku ajak pergi Music Ara Fest Vol 2 dekat Bukit Kiara Equestrian. Memula cam malas sebab saye seorang yang malas nak drive. Tapi bila pk ader Search, gigihkan jugak pergi sebagai ganti sbb tadapat tgk Konsert Search di Awan Biru Ogos lepas...hehehe.


Aku rasa event ini lebih kepada KL International Bike Rally. Music fest tuh sebagai sampingan jer kot. Penuh ni u'olls kat padang tuh dengan motor-motor. Macam-macam motor ada. Dari Harley ker vespa. Dari superbike ker kapchai. Kira macam gathering family-family motor laaa :p.


Aku sempat layan SilKhannaz, Lan n Typewriter dan yang ditunggu-tunggu, Search! Yeehaaaa......sgt berpuas hati okehhh dengan performance Search. Lepas jugak kempunan tak dapat tgk diorang bulan 8 harituh. Hehehe. Mmg layannnnnn laaa. Terbaekk wokkkkkkk.


Tapi yang mencuit hati aku bila...paham-paham jer la kan bikers camne. Semua rock beb. Dressing mmg habis rock laaaa. Jiwa rock beb....ROCKKKKK!! Hati keras punyerrr. Layan pulak SilKhannaz kannnn. Lagi laaaa. Pastuh Search bagi pulak lagu Pawana, Isi dan Kulit. Tiba-tiba bila lagu Isabella...

...

...

...

Semua berubah jadi jiwang tangkap leleh. Siap keluarkan lighter neh beb, hand waving bagaiiii. Hehehe. Tahan-tahan aku nk gelak ;)). Statement neh bukan nak kutuk rockers. Gua pun rockers gak beb :p. Tapi sebenarnya gua nak cakap, rockers pun cute dan sweet jugak kadang-kadang :D.

Untuk rockers and bikers sekalian.....Layannnnn~~~~ ;)

4 comments:

Mika said...

koh koh..
lu layan sorang ke beb??
nape x ajak wa..
wa pn rok rok~
haha

sukahati said...

Apek - ko rambut pacak2...rock ker?? bukan punk :P

missgee said...

Jo..
Kali nie ko kasi jeles
aku sangat2..
choiiii.... :p

P/s: Isabella ada di sini..hahaha

sukahati said...

MissG - Ko Isabella ke Dol?? hehehe

 

Blog Template by YummyLolly.com