Thursday, January 21, 2010

Cakkkk!!

Cak cak cak <--- Azwan ali sgt kan noks :p

***

Kenapa aku tutup blog? Sbb aku takder benda nak update. Aku rasa makin lama makin sampah jer blog aku ni. Orang suppose makin lama makin matang :p. Lagi satu, aku tutup blog sbb angin meroyan aku sampai masa awal tahun arituh. Rasa macam tak bleh blah :p. Hangen tak menentu.

Memula ingat nk tutup seminggu jer...sampai angin aku reda. Tapi lepas angin reda....bos aku dah nak berenti pulak. Semakin serabutlah hidup saya. Biologikal pun aku rasa berubah disebabkan keserabutan ini. Selalunya tiap pagi memerut. Skang neh nak memerut pun baper hari sekali ntah. Eh...motif aku cerita pasal peperutan neh? Hahaha.Neh nak bukak balik blog. Ini pun taktau baper lama aku nk bukak sebelom meroyan aku dtg balik.

***


Sepanjang aku tutup blog ni, tak byk benda aku buat. Paling kurang pun lepak dengan member-member.

Minggu bila ntah, lepak dengan Cikgu Eena dan Liza ker jalan TAR. Sebenarnyer bukan lepaklah. Lebih kepada mengukur jalan TAR. Tapi tujuan utama temankan Liza beli kain untuk dia buat bisnes. Setakat jalan dari hujung ke hujung jalan TAR tuh aku dh biasa dah. Tapi kali ni bukan setakat hujung ke hujung. tapi tiap satu kedai kitorang masuk. Penat tak bleh blah. Sampai rasa nak collapse tgh pasar malam jalan TAR tuh. Jalan pun dah tak betul.

Tapi yang bestnyer bila keluar dengan geng-geng ni, boleh buat benda tak senonoh tanpa rasa segan. Contohnyer makan kentang putar goreng sambil jalan di pasar malam tuh dengan tangan berlemuih sos. Pastuh taktau nk cuci kat mana, pegi jalan kat orang jual air tin buh dalam icebox tuh. Sambil jalan, amik seketul dua ais ketul untuk cuci tangan. Hahaha. Jahat tak?? Mmg macam zaman sekolah dulu-dulu.

Pastuh balik dari jalan TAR lepak mamak NZ. Order makan dengan air sambil meluahkan masalah masing-masing(acara budak-budak pempuan bila berkumpul). The best part, agak-agak dah sejam lepak NZ, bleh plak Liza ajak pegi minum tempat lain pulak. Aku ngan Eena pun on ajer. Pi pulak lepak kat air buah keramat dan lagi sekali acara luahan perasaan berlangsung. Hahaha. Agak-agak nak maghrib, kitorang pun balik. Itupun kalau aku tak sakit kepala, ada yang kitorang pegi layan karaoke pulak malam tuh. Tapi sbb aku sakit kepala sangat dari pagi sampai maghrib bejalan tak hengat....acara karaoke di postpone sampai ke suatu tarikh yg akan diberitahu kelak :p.

***

Next day, pergi Putrajaya kenduri kawan aku, Siti. Bab jalan nk ke putrajaya mmg bukan kawasan akulah. So pergi lah aku ker Putrajaya naik ERL. Sgt kejakunan jugak aku nak naik ERL for the firsttime :P. Tapi paling best bila masa aku tgh tunggu tren nak ker Putrajaya tuh, ada sorang pakwe senyum kat aku :D....weeeeeeeeeeeeeeee. Tapi apelah makannyer senyum tapi tak amik no phone. Huhuhu. Mungkin sebab aku pakai baju kurung kot......so nmpk sgt sweet....hahahah...bleh?? LOL. Tapi mmg rasa sgt ayu berjalan-jalan dengan baju kurung. Apetah lagi di KL Sentral. Baju kurung ni aku pakai g keje jer atau pegi kenduri. Huhuhu.

Sampai di Putrajaya, geng Cik Kiah dah tunggu aku. So sampai ajer....terus berdesup ker dewan presint berapa ntah. Makan-makan sambil bergossip dengan member-member matrix sambil tunggu pengantin. The next day masing-masing sakit perot....hahahaha.

4 comments:

HaZiFah said...

wahhhh
dh on blk blog hang nieh?
hehhehehe
meroyan2 juga..blog'n2 juga :p
ko kan p'blog gigih+kental sejak 6-7 taun yg lalu (Perghhh dh 6-7 taun? hakhak)
Bos benti keje? kalo bos benti keje,
ko la jdk bos? wahh naik pangkat

p/s: maybe pakwe tu tkt nk ngorat sbb igt bini org??? hehehhe

sukahati said...

- takder maknanyer aku nk jd bos....aku pun rs nk blah nehh
- Choii....aku ader rupa cam bini org ker...hampeh
- 6-7 tahun dah aku blog kannn....giler lama....kalo ader anak dah darjah 1 siot...hahaha

missgee said...

Aku dah agak..
Tutup kejap je..
hehehehe

P/s: Wanita sukar untuk diramal..
Senang untuk diteka..hehehe

sukahati said...

missGee - cehhh....nntila...aku merajuk ngan ko...aku tutup forever :p

 

Blog Template by YummyLolly.com