Thursday, December 6, 2007

Belasungkawa

Ya, blogdrive domain expired. Bengong tak kawan2. Terpaksalah aku memulakan dunia blogging aku dalam wordpress plak. Walopon aku agak tolol menggunakan wordpress ini, tp aku guna jugak. Sbb aku dah ader account lam wordpress ini. Selamat tinggal blogdrive. Huhu. Sedey jugak rasanya. Mana taknya, aku start blogging dlu rasanya ms aku 3rd yr kt um. Erm...sekarang 2007, maknanya masa tuh tahun 2004/2005 kot. Ya... at that time satu bilik ngan cik uni. Masa tu aku dah start blogging...tp takde sape tau. Misterius kan aku? :p. Aku berhubungan memula memang dengan blogdrive, then aku stop. Aku sambung plak ngan blog friendster. pastuh rase tak best pulak, aku berhubungan balik kat blogdrive. Sehinggalah hari ini, aku terpaksa curang kepada blogdrive dengan memilih wordpress. Wahaha.

Kenapa aku guna blogdrive? Tak glamour langsung kan? Tapi tu la korang taktau, blogdrive dulu blog hosting yg sangat hebat. Sehebat wordpress dan blogspot sekarang inih. Maser tuh smer org gune blogdrive. Huhuu. Blog page design aku dulu tuh, aku design gune hardcode sikit2 tuh beb. Siap view blog org lain, pastuh amik source dia. Haha. Blogdrive tuh dulu takde WYSIWYG.

Tp tuh la...tak lama lepas tuh blogdrive dah tenggelam sampai domain expired. Huh...apekah? Tp tuh la, kalo tak expired, tak tukar2 la aku ker blog host lain sbb betapa aku sayang kat blog lama tuh. Dan aku terpaksa cari balik gambar perempuan sexy yg memakai two-piece ituh. Agaga :p

*****

Aku lama dah nak betulkan. Past entry aku pasal ank sedara baru aku tuh. Ectually nama boyfriend baru aku tuh bukan Amsyariddin. Sebenarnya Amsyar Yadiy. Maknanya cerdas pintar. Korang ingat tak zaman kanak2 kita dulu, ader program nama cerdas pintar? Hehe.

*****

Ok. Aku tak masuk team lain. Tp keje aku semakin banyak nampaknya. Tiga benda aku pegang sekarang. Dua web dan satu application. Auuuu.....pening dan sedikit gabra. Huhu. Sbb web tuh nnti aku kene jumpa org2 media. Dahla aku tapaham sgt. Aku cepat blur. Ya...saya seorang yang blur.

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com