Tuesday, December 18, 2007

Nk balik kampong!!

Giler malas. Tp aku banyak kerja. Aku dok surf2 jer. Nak upload gambo pon mls. Bukan buat aper pon. Klik2 jer, Nak taip kat blog neh pon malas jugak sebenarnya. Tapi aku gagahkan diri aku gak

Banyak benda nk citer....

Psl kesihatan yg sangat2 teruk
Psl perjumpaan poya2
Psl nk sambut raya

...
...
...


Ahh....malas laaa. Nanti la aku update. Kat ipoh nanti aku update. Aku giler malas ni. Nak balik ipoh jer skang neh. Tapi lambat lg. Balik pas keje esok. Haishhhh

2 comments:

Anonymous said...

nih sure MALAS di tahap yg paling2 MALAS di antara2 tahap keMALASan yg terlampau MALAS bersangkutan dgn sedara kepada anak sepupu kepada keMALASan yg tahap tertinggi neh.Ahahahha

Anonymous said...

aper ko merepek neh kerepek? LOL

 

Blog Template by YummyLolly.com