Tuesday, January 1, 2008

Hey look, whats coming...its 2008

wahaha...sbrnnyer aku dah taip byk dah semalam kt opis ila
tp ntah naper smer ilang..hampeh tol
mebi opis ila block jugak kot nk publish entry....wahaha

Dah 2008
Ape yg aku buat sepanjang 365 hari lepas??

2007
tahun yg mula menggelarkan aku sebagai pekerja
bukan lagi student...dan belum lagi boss...wahahaha

tahun yg mematangkan aku melihat kehidupan ini
dr sudut kerjaya, kebahagiaan, wang, relationship dengan kwn2 dan dia

tahun aku mula kenal dengan dia

tahun yg memeningkan kepala otak aku memikirkan hala tuju idop aku

So whats next on 2008

Semoga hari seterusnya aku lebih bahagia
Semoga hari seterusnya aku lebih baik
Dan harapnya semoga 2008 menjadi permulaan kepada perancangan masa depan aku
InsyaAllah

---

Woo, New year arituh g bb
Saje nk tgk camne org seleberet new year
Plus kuar arituh sbb seleberet sipu dpt keje baru.
So congrats la kt sipu.
Tp takler happening pon bunga api mlm tuh.
Yg ramai pon bukan orang kita, tp asia barat sana.
Main spray2 sabun jer yg best kt bb tuh.
Sesape pon derang belasah jer spray.
Yang best tuh, monorail lalu pon siap jerit2 and spray2.
Hehe.
Mmg laku ahh org yg jual spray buih mlm tuh
Parking pon mahal nk mampus.
Dalam 10 ke 20 hengget.
Giler tak hengat.

So...Happy New Year All!

2 comments:

KeMatZ said...

perhhh celebrate... kat BB tak ajak... tapi memang best pun main spray buih tu... hehehehhehe teringat time celebrate new year kat BB time lepas tsunami tu....

sukahati said...

ko g melaka ader ko ajak aku??? takde kannn...huh :p

 

Blog Template by YummyLolly.com