Wednesday, February 25, 2009

Terima kasih kawan-kawan

Hehe....disini saya ingin mengucapkan terima kasih laa kepada kawan-kawan yang mengucapkan 'selamat' untuk hari lahir saya semalam :D.

Bukan aku harapkan hadiah atau apa-apa. Ucapan selamat pun sudah mencukupi bagi aku. Hadiah yang paling berharga ialah, doa-doa kalian yang mendoakan kebaikan dalam kehidupan aku dunia dan akhirat.

Terima kasih ya kawan-kawan. Aku sayang korang :D.


***

Terima kasih kpd RnD unit untuk kad dan kek. Gigih abang Asri siap buat kad ader muke hakak :p.





8 comments:

metalrizca said...

terima kasih aje..?
takde makan2 open table..

riz skarang kat airport skarang ni..
sat agik sampai m'sia,
sue kene blanja sarapan tau..
he he..

sukahati said...

riz - eh eh....apekah??suppose orang lain la belanja besday gal :D

13may said...

jom saya belanja nasik beriani...

ngeh ngeh ngeh >:)

sukahati said...

wahhhh...nasik beriani?? Nak ...nak! :D

lori said...

dak..aku offer last..jom ngemol?

sukahati said...

lori - erkkk...ngemol tuh ape kebendanya????

» NAJA « said...

Happy Belated 27th Birthday..
Ko tua dari aku..kekeke

sukahati said...

Aja - huhu...tengkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com