Friday, February 27, 2009

Kesyahduan

Hari nih mood ok ok sahaja. Ada sedikit kesyahduan di waktu tengahari dan sedih suam-suam kuku. Jadi nak kongsi lagu ini dengan korang semua sbb lagu neh sungguh syiok stim dengar.


Bila rasaku ini rasamu.



aku memang terlanjur mencintaimu
dan tak pernah ku sesali itu
seluruh jiwa telah kuserahkan
menggenggam janji setiaku

ku mohon jangan jadikan seperti
alasan kau menyakitiku
meski pun cintamu tak hanya untukku
tapi cobalah sejenak mengerti

reff:
bila rasaku ini rasamu
sanggupkah engkau menahan sakitnya
terkhianati cinta yang kau jaga
coba bayangkan kembali
betapa hancurnya hati ini kasih
semua telah terjadi

aku memang terlanjur mencintaimu


6 comments:

metalrizca said...

terlanjur mencintai, takpe lagi..
jangan terlanjur lain aje..
=)

sukahati said...

terlanjur lain?? terlanjur cemana tuh??? i tak faham lah.....i kan naif. Haha

KeMatZ said...

wahh
finally ada juga video kat blog uols nyah....

metalrizca said...

naif..?
mari abang settle kan..
ho ho ho..

Izan said...

layan blues ka...? awat jd lagu ni???

sukahati said...

kematz - ala...aku curik jer dlm utube...takder la mcm org tuh...gigih p event sana sini nak upload video dlm utube pastuh msk blog :p

metal - erkk...

izan - takdak la...saje lagu neh cam best

 

Blog Template by YummyLolly.com