Wednesday, November 18, 2009

Edisi Twitter

Gua tak puas hati betol ngan Jusco Wangsamaju.

Last week pergi berkenan dengan satu handbag. Tapi tak beli sbb gaji belom masuk. Semalam pergi klinik, pergi jenguk kejap handbag yang gua berkenan tuh. DAH TAKDE!!. Grrrr.....bengang betul gua. Mana nak cari ni???!!!!

****


Lately saya susah mau tidur.

Baring atas katil. Pejam celik pejam celik. Otak ligat fikir itu ini. Apesal yerk? Semalam g klinik lupa nak bgtau doc...sighhh.

****

Kenapa tiba-tiba boleh ada 2 entry dalam satu hari??

Sedangkan rasanyer minggu neh tak perlu ada entry.

****

Asyik hujan jer skang. 

Pastuh ASTRO mula la takder servis. Dah la TV aku pun rosak. Jadi layan DVD jer la kejenya malam-malam. Hmm...


****

8 comments:

L said...

haha,aku rase jusco byk kot kt kl ni..
cari je kat jusco len

sukahati said...

Apek - yer...pencarian bermula minggu ini ....:D

Umi said...

la..sian en jusco kene marah..huu

HaZiFah said...

yer~~
jusco mnyk kat KL nieh
mari kita ke Jusco Mid wiken ni?
hahahha

lily lotus said...

ekekeke..kelakarlah awak ni

sukahati said...

Umi Syikin - Alaa....mgm perlu jer dimarahi...motif tetiba 3 jenis bag yg aku suka dah takder kesemuanya sekali...nmpk sgt saving :p

Pza - wiken neh??? roger nnti

Lily - errkk...kelakar ker?? Hangen neh tadapat handbag...hehehe

KeMatZ said...

jusco kat melaka dan johor bahru pun ada... hahahah :P

choiiii... motif... emo... ;-?

sukahati said...

Zam - Sabah Sarawak ada Jusco tak??....Choiii

 

Blog Template by YummyLolly.com