Tuesday, May 27, 2008

Lucky

Mengantuk giler neh. Smlm balik kul 1 lebih.

***

Smlm ader dinner kat Dewan Perdana Felda. Last minit nih baru aku plan nak pergi. Itu pon sbb dgr hadiah untuk cabutan bertuah yang sgt2 lumayan. Register smer kul 7.30 start. Pas maghrib bertolak dr opis. Bukan jauh pun. TPM smpi kul 8.30. Bese ler kalo majlis2 mcm nih....ucapan bla...bla..bla.. dah kul 9 lebih. Perut dah lapo neh. Pas jer ucapan, ader plak bacaan syair laa...sajak laa. Abih tuh br dpt mkn. Dan makanan pembuka selera yang tertulis dalam menu dia adelah 'Soto Special'. Aku biler tgk tuh ingatkan special nyer lebih ayam ker kan. Tp bile smpi jer menu tuh, mmg bebetul special la. Mmg aku tak sangka soto ituh se'special' ituh. Nak tau apa yang special nya??? Soto tuh cuma ader 2 ketul nasi impit, dengan seketul bergedil sebesar fish ball dengan beberapa biji kacang. Apekah???!!!! Mknn mmg kureng laa bg aku selama aku pergi mkn dinner kat tmpt2 len. Servis pun hampehh gak. Persembahan2 mlm td pun spt biaser, standart la persembahan untuk majlis2 gomen kannnn. Acara yang best hanyalah cabutan bertuah jer. Aku takla bertuah sgt. Walopon aku dapat hadiah, tp bukan bermakna aku bertuah sbb smer yang pergi akan dapat hadiah. Tp yang bertuah adelah sesapa yang mendapat grandprize. Aku tak bertuah untuk memiliki

LCD tv 42 inch' + aspire notebook
Demak
Habib Jewel RM5k
Poh kong RM2K
Ipod
Blackberry
N76

Uhuhu.....aper pon, syukurlah.Dpt benda best la jugak aku neh.Cuma tak cukup untuk diri sendiri jer. Tp door gift mmg akak sukerrr bangett. :D




4 comments:

» NAJA « said...

Ape hadiah yang ko dpt sue? Bak mai lah tengok..

sukahati said...

wooo tak bleh2.....satg korg smer serbu aku...huhu

nhanania said...

eleh su cover xnk bgth hadiah ape seh..
ko pakai jubah abaya ke su..

sukahati said...

hoihh...tak glamer la pakai jubah g dinner ...:p

 

Blog Template by YummyLolly.com