Monday, September 15, 2008

Iftar @Vistana

Semalam berlangsunglah iftar with some old school frens :p. Aku sampai betul2 nak dekat waktu berbuka. Maklumlah, rumah dekat. Tapi nk tunggu teksi la pulak ssh. Time2 berbuka tuh, haruslah susah nak dpt teksi. So sampai2 ajer, aku sempat ddk kejap teruslah azan Maghrib berkumandang kekdahnya.

Main agenda of cos lah makan2 sambil sembang2 dan gossip2. Ader la dlm sepuluh orang kot yang dpt join smlm. Ader la jugak yang tak dpt nak hadirkan diri. Diva2 nyah smer tak dpt dtg. Tp kire ok la majlis neh, berapa hari jer plan, set date, set tmpt...smer setuju jer. Tak banyak kerenah.

Tak reti la aku nak update psl iftar neh :p. Aku tunggu gbr jer neh. Smlm mls bawak kamera, beg berat :p. So menumpang kamera member yang lain jer. Dh dpt gbr nnti aku upload ok.

Updated: Dah curik gbr dr aley. Persembahkan the menu :p







persembahkan....Kami :D





2 comments:

Izan said...

asik bukak pose kat luar je.. ni mesti kes malas masak ni. hahahahahahah

sukahati said...

aku mmg tak rajin masak...dah 2 bulan aku tak masak...beli luar ajer

 

Blog Template by YummyLolly.com