Tuesday, October 14, 2008

Open house Nany

Tak byk jemputan open house tahun neh. Mungkin sbb krisis ekonomi global sekarang. Orang byk berjimat cermat sengihnampakgigi. Lagipon aku bukanlah superstar. Tapi ahad arituh g open house rumah Nany.

Terima kasih kepada Encik Kemat kerana menumpangkan aku dan ila menaiki kereta mewahnya. Masa sampai tuh, ader Baiti dan bakal tunangnye yg ader iras2 Pak Ngah. Huahuahua. Aku siap tanyer Ngah lagi, kot2 ader adik dia yang nk bertunang taun neh. Kot la btol adik dia. Tapi rupak-rupaknya bukan jelir. Masuk2 jer rumah Nany lepas slm2 aku terus mkn. Tanpa mempedulikan pelawaan tuan rumah. Huahuahua. Makcik tuh buat lasagna lagikkk. Selain tuh main menu adalah mee rebus. Raya arituh pon mak aku buat mee rebus jugak. Aku tunggu orang buat open house menu soto jer skang neh jelir. Sape ader nak buat?? Jempot la sayerhh.

Gbr dibawah, selain Kemat, Ila, Nany dan aku. Adalah juga mamat disebelah Kemat itu ialah saudara Jai aka Panadol7e. G open house pon bleh mengembangkan network tau kawan2. Dah dapat satu lg member sengihnampakgigi.

4 comments:

PanAdoL7e said...

Hari yg pergi umah nany tu lah.. mak aku masak SOTO.. sedap oo.... sanggup aku bgn pagi g pasar beli ayam supaya dia masakkan soto.. kalu tak makan laksa johore jer... hehehe... tgk la blog.. berselerakan kawan aku makan (ayat2 yg sengaja d karang supaya cik su kenyang.. kerana makan hati.. ahaks..)

sukahati said...

cehhh....tak hajak aku pon. Mengidamm nehhhh :p

illa said...

haha..sume blog ade dah muka i..glemer

nhanania said...

patut la mcm kenal je gmbr tu
curik dr blog kematz yer?

 

Blog Template by YummyLolly.com