Wednesday, October 22, 2008

Super lazy. Again?!

Hik hik. Di jangkit penyakit 'malas'. Jd aku saje nak menempel gbr dibawah. Mcm takder keje jer. Tapi sbnrnyer keje agak banyak.



Atas neh gbr tiket 'Zoom In: Adam'. Aku offer kat antara korang2, tapi smer pon tanak. Haihh. Agak kepelikan jugak bg benda free pun tanak. Selalunya orang Malaysia neh, benda free jer dia nak jelir. Jd gbr diatas adalah saat2 terakhir sblom aku humbankannya kedalam bakul sampah.




Gbr atas neh adelah borang Big Walk yang aku buat sebagai contengan sbb dah terprint lebih. Aku buh kertas neh bawah keyboard dan selalunya bila aku mengantuk atau boring, aku akan conteng kertas neh jelir. Korang nmpk tak aper benda yang aku tulis?? Cuba listkan perkataan2 yang aku conteng. Wahahah. Takder keje sungguh.

****

Ini plak aku nak jwb tag dari ila. Aku kene susun nama aku dengan makna setiap abjad yang ada dalam blog cik dalila isa jelir

•A: crazy
•B: loves people and sex
•C: selfish
•D: a very good girlfren or boyfriend anyone ever had
•E: has gorgeous eyes
•F: loves people wild and crazy adore you
•G: very outgoing
•H: stick to one
•I: is really sweet & romantic
•J: is very sexual
•K: hot
•L: is a very good kisser
•M: Makes dating fun
•N: is a very good kisser too!
•O: has one of the best personalities ever
•P: popular with all types of people
•Q: a hypocrite
•R: funny
•S: makes people laugh
•T: a smile to die for
•U: is loved by everyone
•V: not judgmental
•W: can be funny and dumb at times
•X: never let people tell you what to do
•Y: is loved by everyone
•Z: very broad minded


So here it is. Nama penuh aku ... err... korang tau kan? Lagpon akan tau jugak ikot kat bawah neh


S: makes people laugh - err...kdg2 kot
U: is loved by everyone - ye kee????
M: Makes dating fun - huishh...mana penah deting jelir
A: crazy - jarang2
R: funny - Lucu ker i??
L: is a very good kisser - hik..hik...malu la i orang tau cium
I: is really sweet & romantic - senyumkenyit
N: is a very good kisser too! - i tau la...takpayah bgtau lagi malu
A: crazy - baru jer jalan ntuk kesihatan mental. Mana der giler

6 comments:

Unknown said...

wahaha..kekek mekasih kak sue kekeke

sukahati said...

sesame :D

Ruby League... said...

sedap nyer nama... gud kisser? wow hahahaa

sukahati said...

sedap?? aku rs nama aku cam pelik ajer

kasut-gombak said...

knsert adam?erk~
bek aku tido lg baik. hehehe.

sukahati said...

wahaha....tapi free la erme :p

 

Blog Template by YummyLolly.com