Friday, November 28, 2008

Sebiji Panadol telah tag saya


1. Do you think you are HOT?

Yaaaaaaaaaaa...ehehe. Pengakuan tak bleh blahhh.


2. Upload a fav pic of you




3. Why do you like this picture?
Taken by Pza. Sbb aku rs gambar tuh shot nyer cantik. Tq Cik Pza.

4. When was the last time you ate pizza?
Wohooo.....serius tak hengat biler. Mcm dah lama giler jer tak mkn. Eh...serius la. Tak ingat langsung neh. Ader sesapa nak ajak aku mkn pizza??

5. The last song you listen to?
Munajat Cinta by The Rock feat Ahmad Dhani. Oh...jatuh cinta ngan lagu nih. Siap repeat track lg :p . Sikit lirik dia yerk kawan2. Tuhan kirimkanlah aku, kekasih yang baik hati~~~~~~~~~~ :p. Tq kpd Dr. Love saye yg bg lagu inih.

6. What are you doing right now besides this?

Baca blog yang ader di tepi neh.


7. What name u prefer besides yours?

Ermm....Sarah?? Wahehehe.....mmg aku nk buh nama salah sorang nama ank aku nnti Sarah.

8. People to tag
siapekah yang bertuah itu...
I) Ila
II) Izan

III) P-za

IV) Nany
V) Che Sue


9. Who is no.1

My housemate.

10. No.3 is having relationship with?

Err....Daud :p. Statement gossip u'ollss.

11. Say something about no.5
Nama dia masa zaman belaja dulu bawah nama aku. Aku no 239, Che sue 240 :D

12. How about no.4?

Kwn aku untuk aktiviti lasak :D


13. Who is no.2

Member zaman skolah yang sekarang dah berkahwin dan bermastautin di Italy.


p/s : Oleh sbb Incik Panadol7e suh aku bg award kat dia atas sbb dia tag aku. Aku takde aper2 award la nak bg. Tapi nahhh...hamek neh :p.



9 comments:

HaZiFah said...

oit apa jawapn soklan no.10 ko tu?
Agak kemalasan nk wat taggeg ko nih.Sok-Lusa-Tulat le ku wat :p

Izan said...

ni sejak bila lak ni rajin mengetag org ni??? ni mesti kes tag aku dulu sebelum aku tag ko tak???

sukahati said...

Pza - takper...take ur time. Aku tau tgh bz skang neh

Izan - Aku tag ko sbb ko mmg rajin menjawab tag2 neh :p

riz said...

malam ini, ku sendiri..
tak ada yang menemani..
seperti malam2 yang sudah2..

cewah!!
gelek lagi pak mat..
gelek seh..

PanAdoL7e said...

wah... suka yer kamoo... hahahaha

sukahati said...

riz - tak seswai langsung nak gelek dgr lagu neh

Panadol7e - nama gue kan sukahati :D

Ila iqbal said...

ila yang ditag..baik kakaku ..hikhik..anti gue lagi in jawab dehh

sukahati said...

ila - waduh...kek gaya kamu cakapin indon yahh

Ila iqbal said...

sbb kawan dgn iman barangkali..dia sleng indon hikhik..saya juga turut sama hakhak

 

Blog Template by YummyLolly.com