Sunday, April 26, 2009

Kenapa aku tak pernah jumpa doktor yang hensem?

Tgk. Byk giler ubat aku. Bulan ini merupakan bulan paling byk aku amik cuti dan MC. Smpi minggu lepas aku dtg opis, lepas tu tetiba sakit perot, pergi klinik dpt MC, tapi aku dtg balik semula ke ofis sbb ade kerja dan rasa terlalu kerap amik MC lately. Lihatlah rakan2, betapa baiknya aku sbg pekerja :p. Kannn??


Salah satu ubat di atas adalah ubat tidur yang dilabel sbg ubat 'Relax'. Pelik sbb aku rs aku tak stress tapi mmg susah nk tidur lately. Mengapakah ye??

Mlm selepas aku dapat ubat tu, aku pun telan sebijik. Next day, aku bangun 8.30 pagi okeh. Amik ko. Itupon bukan terjaga sendiri, tapi Cik Ila, housemate saya yang kejutkan aku. Huhu. Penangan ubat tidur

Eh...korang tak rasa ker entry neh mcm sampah. Tah hape2 jer aku cerita. Takder motifkan?? Dan korang pon membazirkan masa selama lebeh kurang 5 minit nak baca cerita sampah ini :p.
Tapi mmg selalu entry aku berbau sampah pun. Mcm tak biasa. Kannn?

5 comments:

metalrizca said...

he he..
sue punya blog,
suka sue ler nak posting hape..
riz baca aje..

kalu ada menarik,
riz komen..
kalu takde pape nak komen,
either riz tak komen or riz start merapu..
=P

Izan said...

patut la kekadang aku ada bau semacam.. bau sampah rupanya. hahahahahhahaha

sukahati said...

Riz - tau takper
Izan - Cet! :p

Sal Abdul Rahman said...

sue, blew ko berhajat mmg xkan jmpa..

sukahati said...

Kak Sal - yer ker beb?? ker dokter yg berhajat jumpa aku?? :p

 

Blog Template by YummyLolly.com