Tuesday, April 14, 2009

Buah oren berlari-lari

Wahhh...dah lama tak update ini blog. Ape sudah jadi dengan tuan empunya ni?? Sbnrnyer Cik Sukahati masih sihat walafiat jer....cuma kemalasan melanda. Lagpun skang sudah tukar projek lain, tukar tmpt baru, tukar pc yg berkuasa "turbo".....jd adrenalin untuk memblog pon kurang.


***

Ayuh bercerita pasal BHP Orange Run yang berlangsung Ahad lepas di The Curve. Aku rs ini adalah rekod larian yang paling teruk kot :p. Awal-awal larian lg aku dah mula rs nk muntah. Silap sbb pergi minum 100plus pagi2 buta tuh. Bijak kan?? Separuh perjalanan dah rs isi perut dah seprauh tekak. Mmg berjalan jer la lepas tuh sbb takut isi perut keluar habis. Rasa nak naik ambulans pon ada tapi takder geng pulak :p. Lutut belah kiri pon dah sakit. So jalan jer la slow-slow. Sampai aku jumpa petugas St John....mintak minyak cap kapak untuk nak bagi hilang muntah. Buh atas kapas.....pastuh pegang jerla kapas tuh smpi habis. Haha. Nasib baik habis jugak 11km dari The Curve...Tesco...Dataran Pelangi...Tropicana...Bandar Utama n balik semula ker The Curve. Catatan masa 2 jam okehhh...untuk 11km. Rekod buruk. Huhu.

Dimana saya?? Gbr ehsan chanbai :D

Sape tau aku kat mana dalam gbr diatas akan mendapat ganjaran dating ngan aku sambil mkn kehepsi. Jer.

7 comments:

KeMatZ said...

adakah ko berada disebalik kamera...
hehehehe

mean ko yang snap gambar tu...

Unknown said...

time tu kita ngah dating2..
mula2 ingat nak makan2 kat kfc..
tapi tak jadi..

riz antar sue balik umah,
pasal sue dah nak muntah2..
riz tak nak bertanggung jawab..

bukan saya yek..
bukan..
saya pegang tangan dia pon tak penah lagi..

he he..
=P

13may said...

mana ha?

sukahati said...

Zam - salah!
Riz - ini cerpen apekah ini?
13may - cari...cari :p

saudagar gaRAM.. said...

gua syak lu tak sampai lagi..

hahahahaaa....

sukahati said...

saudagar garam - lagiiiiiiiiiiiiiiiii la salah

wahida said...

adrenalin kurang ke?..atau kene monitor oleh seseorang?..

 

Blog Template by YummyLolly.com