Thursday, March 11, 2010

Kl City Day Fun Run

Pada tanggal 21 feb lepas, iaitu lebih kurang 3 minggu lepas kot (motif baru nk update? :p), aku join ini acara bertempat di Dataran Merdeka. Lari 7km jer, tapi penat tak hengat. Acara kali ni jugak aku pecah rekod sampai termuntah. Ceritanya malam sebelum larian tuh aku tak makan. Pagi tuh pun tak jamah apa-apa pun. Masa awal larian, aku dah tak larat. Dah rasa isi perot nak keluar separuh. Aku tunggu ambulans....tapi takde ok!! Mmg hangen btol sbb takder ambulans. Sbbnya aku mmg dah tak larat. Rasa nak muntah tuh tak tahan dah. Sampai dekat water station, aku bedal 100plus. Selepas jer bedal 100plus, aku pun memuntahkan isi perot yang kosong :p. Lepasss dah muntah tuh baru la rasa lega sikit. Boleh la berlari dengan sekuat hati :p. Tapi mmg kecewa la sbb awal-awl tuh aku banyak berjalan jer sbb nak tahan isi perut dari keluar. Huk huk.

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com