Wednesday, August 6, 2008

...

Sakit rasanya orang mempersoalkan setiakawan aku
Sbb aku rs aku dah hargai kawan aku dengan cukup baik, walaupon ada antaranya aku terasa hati. Tapi aku abaikan atas dasar kwn. Tapi tak sangka, usaha aku belum cukup untuk puaskan hati semua.

Ok, aku bukan kwn yang baik. So tak payah lah kawan dengan aku lagi.

7 comments:

Izan said...

la.. awat da dok jadi laguni... sapa yang kecikkan ati ko tu. wat dek jer... tok sah kawan da. kwn ngan aku jer.. =)

sukahati said...

haha....tuh laa....kiter dulu kwn2...tak emo pon kan??

atune® said...

erm...kawan ngan org yg appreciate kite jer...kalo x..kite yg mkn hati...hati bukan sedap pon...

sukahati said...

atune - tima kasih diatas nasihat ituhh :)

illa said...

huihhh..kak sue sape yang wat kak sue mcm nih....huhu..i dah lama tak jenguk blog u.....sape lak yang tak hargai u nehhh????adehlaaa mcm2 ..tak yah kawan..u pun bukan kurang kawan klu tak kawan ngn org mcm tuh kekeke...takpe kak sue sabar ehhh

sukahati said...

illa - huhu....ader la maknusianyerh...bese ler maknusia neh...sokmo tak puas ati

KeMatZ said...

ishhh sue.... awat ngan ko... relax lahhh... hehehehe tapi apa yang aku leh cakap... ini lahh sandiwara kehidupan.... hemmmm kita hanya diperlukan bila perlu ajhe... bila dia senang... dia akan tinggalkan.... hemmmm its normal life.... so.... apa apa pun relax... dan jadi diri anda... renung renungkan... selamat beramal

 

Blog Template by YummyLolly.com