Friday, August 29, 2008

Selamat semuanya

Aku just nak mengucapkan Selamat Menyambut Hari Kebangsaan yang ke-51
Dalam keadaan politik dan ekonomi sekarang, nak sambut hari kebangsaan pon dah takder hati. Mcm takder makna jer aku rasa :p



***

Disini juga aku nak meminta ampun maaf kepada semua pembaca yang kebanyakan member aku :D. Sempena ramadhan yang akan tiba nih, aku minta maaf la yerk. Aku tahu ader org tak puas ati dengan aku. Aku tau ader org marah dengan aku. Jd aku minta maaf. Sbb aku tahu aku manusia yang kurang iman dan tak sempurna. Tak dapat nak memenuhi kehendak2 kamu semua. Mcm entry sebelum ini, aku bukan seorang kawan yang baik. Jd banyak kesalahan aku dah buat yang buatkan korang sakit hati. Jd aku hanya mampu minta maaf. Aku tahu maaf ini tak cukup bg kamu. Tp biasalah, aku manusia biasa yang tak dpt nak puaskan hati kamu semua. Sekali lagi, maaf.

2 comments:

Izan said...

mmg pon ko byk buat salah kat aku. tp da lama aku maafkan ko. hahahahahaha... gurau je.

ko wat salah kat sapa ni mintak maaf beriya2. ko jahat sgt ke som. cam tak cayer jer. hehehheheh

sukahati said...

hehe.....ala...biase la izan, emo2 sikit bulan2 puasa neh :p

 

Blog Template by YummyLolly.com