Tuesday, March 17, 2009

Bunga Jenjarum

Masa kecik2, ader tak korang terpengaruh dengan cerita kawan korang yang bunga jenjarum tuh leh dihisap dan rasanya manis? Maknayer bunga tuh ada madu laa. Yer ker? Aku tak pernah try, tp dulu ader la kwn2 aku ckp camtuh. Masa kecik2 okeh.

Ok, neh nak cerita masa aku balik dari Ipoh arituh. Ade la sebijik kereta neh dok depan aku masa kat tol. Aku ngan adik aku mcm pelik. Antara dialog aku ngan adik aku

Ni kereta aper neh.
Kenapa nak tampal2 bagai.
Motif?

Kemudian dah lama lepas tuh tiba-tiba ada mentol dan tanda seruan atas kepala aku. Eh, itu Exora laaa! Haha. Bengong ajer aku ngan adik aku.








** Ini entry tiada motif. Takder modal dah nak cerita apa :p

6 comments:

Izan said...

mmg tak de motif entry ni. aku tak paham tp wat2 paham je la... hahahahahahah

sukahati said...

haha...tak paham ek.. takper..aku pon tapahammm...hahaha

» NAJA « said...

eee tak lawa la kan...spesis kete kotak tu ape nama dia tah..

azman said...

time ko nampak, adakah ko bepeluang menikmati kemanisan pada exora, yang tak dapat ko rasa pada ixora?

metalrizca said...

naja:
mpv proton juara..?

sue:
ape related nyer bunga jenjarum tu ngan proton exora..?
ape kaitan ngan bunga tayar proton exora tu lak..?
he he..
=P

sukahati said...

Naja - Yg kotak tuh juwara...eh incik riz sudah memberi jwpn

Azman - err...hanya dapat menikmati manis gula :p

Riz - Untuk pengetahuan anda, bunga tayar proton baru ni berinspirasikan corak bunga jenjarum. Itulah relatednyer...hehe

 

Blog Template by YummyLolly.com