Wednesday, March 11, 2009

Takder update

Tak ada apa la nak update. Balik kampung minggu lepas mcm agak bosan. *Geng bas sekolah tak balik. Nak tgk tv, abah aku conquer dah. Pilihan dia of course sport channel, discovery channel, sport channel , discovery channel dan ulang sampai muntah. Hari sabtu setengah hari pergi shopping ke Jusco. Ahad pagi2 lagi pergi pasar lokeng (tak sure ejaannyer, tapi sebutannyer lokeng laa). Tak ada apa2 pon yang menarik. Orang yg suka brg antik dan collectors suka la kot pergi sini. Kematz mesti suka pergi sbb byk gak aku tgk brg coke jual kat sini. Tapi dalam tak ada aper2 pon, matahari tegak atas kepala jugak baru nak balik. Balik tuh mkn kat Restoran Tasik Raban. Walaupun aku org ipoh, tp neh la first time aku mkn kat tmpt yg katanya femes. Selalu dgr mak abah aku citer jer. Biasala...bila balik ipoh, buat apa nk mkn kt luar. Aku dah jemu dah mkn kt luar. Cukup2 la aku kt kl neh mkn kt kedai :p. Hari Isnin pulang ke kl semula. Agak bosankan jadual aku kt ipoh. Tapi yang best balik ipoh dapat makan gulai tempoyak ikan keli. Yum..yum. Sedap gilerrrr.

* Geng bas sekolah - anak sedara aku

5 comments:

KeMatZ said...

Restoran Tasik Raban... a`ahh aku pun tak tau apa best nyer kat situ... abang aku pun suka benor bawa ke sana.... macam ipoh tak ada tempat makan lain yang menarik tertarik selera dorang... wakakka...

apa barang coke jadi ko ada belikan tak apa apa satu benda coke untuk aku... wakakkaka...

sukahati said...

kt situ byk pilihan lauk jer
err...aku tak beli aper2 pon...mcm takder motif jer aku nk beli brg coke ntuk ko :p

sykn's said...

restoren tasik raban tu kat ner eh..?apa main menu kat situ...~=P

sukahati said...

restoren tuh depan medan selera dekat stadium tuh sykn
mknn dia biasa ajer...lauk nasik campor...tapi byk jenis..main menu of kos la ikan bakar

KeMatZ said...

sue apa kata next time ...
ko snap gambar pasal restoran ni...

hehehehehe dan dan ajhe aku..

 

Blog Template by YummyLolly.com