Wednesday, December 31, 2008

BB - Bengang Betol

Pagi neh aku bz. Bz dok mengira2 zakat. Esok dah nak masuk tahun baru baru terhegeh2 nk kira. Huhu. Biase la....bulan neh kan aku bz byk.

Pas abis kira2, aku berseronok plak menambah hutang. Ader orang offer card credit la pulek. So aku pon amik. Saje suka hobi menambah hutang :p.

Kemudian lepas tengahari bermula lah episod aku bengang ngan budak opis neh. Diorang ingat aku suke agaknyer diorang buat lawak aku ngan bos aku yg kerek tuh. Selama neh aku layan jer....bleh senyum2 dan layan balik. Tapi orang kata sabar ada hadnya. Aku dah tak bleh terima dah lawak2 dan gurauan korang psl bos aku. Sbb korang bukan rasa sakit hatinyer bekerja dengan dia. Aku neh yg nak mengadap dia hari2, nak bekerja dengan dia! Korang apa tahu?! Korang bleh la nk buat2 lawak, kunun lawak korang la best. Aku yg mendengar neh sakit hati tau tak. Ingat aku suka ker kerja ngan dia?? Korang tak dapat bpos mcm tuh, korang bleh la suka hati. Kalau korang tak bleh nk menenangkan dan menyenangkan hati aku untuk berdepan dengan bos mcm tuh. Lebih baik korang diam!!

Huh!!

10 comments:

nhanania said...

kalo ko wat pekak or wat derk..lama2 diorg diam..jgn layan..xpun wat muka jer.

Izan said...

garang nyer som...

Cik Uni said...

Garammmmnyer........ :O

sukahati said...

nani - mmg aku dah buat muka dahhh
Izan - garangker?? mana der...aku penyayang...:p
Cik Uni - garam?? aper lak garam2 neh??

Cik Uni said...

Anak sedara aku sebut Garang as Garam... :D

sukahati said...

cik uni - ooo...kalo ank ko ckp garang aper lak?? hehe

riz said...

erm..
takmo aar garang2 sangat..

buat muka senyum..
pastu sound direct aje..
lagi menusuk kalbu..

makan dalam, babe..
he he..

sukahati said...

riz - eh...mana ader garang......i manja lah....ehehe

riz said...

manja..?

nak try, bule..?
=P

sukahati said...

riz - huh...mana ader tester sample nk try2 :p

 

Blog Template by YummyLolly.com