Thursday, December 11, 2008

Tiada update

Tatau la nak update apa.Tapi takder update pon nak buat entry jugak. Apekes?? :p Nak buat update ucapan Hari Raya Aidiladha pun, raya dah lepas. Dah lebih dr hari tasyrik dah ni.

***

Esok aku nk bercuti2. Tadi dah siap kerja dan dah bagi pd bos pun untuk testing, walaupun aku tak puas hati sgt dengan kerja aku. Tapi bos yang suruh buat mcm tuh, so aku buat ajer la. Aku pun dah mls nak buat research2 bagai. Sbb hati dah nak bercuti jer.

***

Sekarang ni musim hujan jer petang2. Bbrp perkara aku nk buat asyik terbantut jer sbb keadaan musim hujan sekarang ni.

***

Semalam ada phone interview. Huh! Aku jawab macam hampeh. Confirm failed! Pagi semalam siap terkantoi lagi dengan bos. Dia nampak aku tgh bukak resume, siap tanya lagi. Huhu. Tapi aku buat bodoh jer la dan terus tuka topik tunjuk kerja yang dah siap.

***

Sejak aku tukar theme neh, icon2 smiley aku semua dah hilang. dan aku pun tak ada banyak masa untuk install balik icon smiley dalam theme baru ni. Akan update kemudian.

***

Tak sangka aku pun ada pembaca hantu :p. Walaupun tak ramai, mungkin 1 ke 2 orang sahaja, tapi aku nk cakap juga... terima kasih ya! Ya...kamu :D. Kamu tahu siapa kamu ;D.

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com