Monday, December 15, 2008

Lagu tiga kupang

Citer g Pangkor, akan update kemudian. Letihs lagi.

***
Aku suka giler ngan idola kecil. Neh aku tgh bukak youtube sambil cari video2 untuk episod sabtu lepas. Yerla, dah aku kat Pangkor, tadapat tgk. Ader tv pun, satu channel ajer.

Disini saya ingin mengistiharkan diri saya, bahawa saya peminat Wada. Suara best giler budak neh. Aku bajet, masa aku kecik2 pun suara aku cam dia. Hahahah. Tapi dulu takder program2 mcm ni, so bakat aku dipendam ajer. Skang neh dah berkarat pun. Haha. Tapi mmg kebanyakan budak2 dalam Idola Kecil ni, mmg aku suke la. Bukan berbakat dalam nyanyian jer. Tgk jd backup singer ngan menari pun boleh tahan. Mmg boleh jd penghibur. Neh tgh nk dok cari mp3 plak. Sapa ada??

5 comments:

KeMatZ said...

sue apa lagi sue.. gi lahh audition.... AF7 nanti... lehh aku buat fan club ko... afundi... LINA.... erkkk...

sukahati said...

kematz - tak bleh laa...kan dah ckp...dah berkarat dah sore aku...lgpon dah lama tak telan telur mentah sambbil jampi2 :p

riz said...

cerita tv ke ni..?
kat channel bape..?

sukahati said...

riz - yup.....rancangan idola kecil...kat tv9....dekatttttttt di hati :D

riz said...

tv9..?
hu hu..

 

Blog Template by YummyLolly.com