Tuesday, June 23, 2009

Akad

Sabtu lepas, seorang lagi rakan aku telah bernikah iaitu Puan Dalila bersama pasangannya Encik Iqbal. Huhu. Sedey jugak sbnrnyer, dah baper tahun ek aku dok sama ngan Puan Dalila. Ada la dalam 4 tahun kot. Banyak suka duka kitorang berkongsi bersama. Ecewahhhhh.

Pagi-pagi lagi dah berbaju kurung bagai. Pukul 9.30 ok. Aku rasa macam pelik masa kat petrol pump bila terasa macam orang pandang-pandang aku. Tak taulah sbb aku pakai baju kurung pagi-pagi lagi atau aku terlalu comel pagi Sabtu hari tuh. Hahaha.

Sampai Bdr Tun Razak pukul 10.20 pagi. Acara nikah sepatutnya pukul 11 pagi. Tapi biasa laaa....mesti lambat sikit kan. Dengan traffic jam lagi kat kl, pastu dengan pengantin nervouse berdebar-debar :p lagi. Berdebar ker?? Yang pasti pengantin perempuan tak berdebar langsung okehhhh :D. Selamba derkk dia jer. Haha.

Tak tau la acara nikah sebetulnya pukul berapa. Tak teringat nk tgk jam. Tapi alhamdulillah, Puan Dalila selamat dinikahkan dengan Encik Iqbal dengan sekali lafaz jer. Gelojoh tak? Haha. Harus dah hafal byk kali tuh.

Lepas habis acara nikah, seperti biasa acara sesi amik2 gambar dan makan-makan. Pukul 3, kitorang pun beransur pulang. Siap sesat-sesat lagi, konpius betul jalan area cheras neh. Sampai termasuk jalan ker Kajang nun. Hoho

Sampai rumah mmg aku terus tidur. Letih gila sbb malam sebelum tuh aku dating ngan abg agen insurans sampai kul 11.30mlm, lepas tuh aku menjalankan diri sorang-sorang ker uptown. Huhu.

Rakan-rakan yang mengenali Puan Dalila, nnti sama-sama kita pergi majlis resepsi beliau selepas raya yerk.

Muka aku seperti biasa, menten gemuk, tembun dan tembam. Sigh~~

8 comments:

missgee said...

Woit..
Sue gemuk..
Sue tembam..
hahahaha

ntah mata aku nengok
ko tak gemuk..
Ke perasaan aku je? :p

P/s: Kalo ko jumpa aku mesti ko ngata aku Gedempol ekk?? huhuhu

sukahati said...

MissG - aku mmg tak gemok sgt...tp muka aku gemok lah....pipi tak bleh blahhh :P

Izan said...

ko tembam ke? tak nampak pun. aku rasa sama jer dr dulu smpi skang, =)

13may said...

bestnya kawen :D

sukahati said...

Izan - hoh...dah double chin neh wehhh...aku nk muka cam ko..kurus jer pipi tuh :p

Incik 13May - Silalah kawen!! :D

Ila iqbal said...

Thanks kak sue....sbb tulung ila mcm2....next wedding kat dewan besar UPM kene dtg jugak ye !...

sukahati said...

wooo...buat kat dewan...sure meriahhh :D

Ila iqbal said...

kekek..dtg2 jgn tak dtg ...kita leh bergelak2 kekeke..kak sue...follow rombongan pengantin ppuan okes?? naik saga

 

Blog Template by YummyLolly.com