Tuesday, May 19, 2009

Karutan

Berita gembira seseorang kadang-kadang boleh menjadi berita sedih bagi orang lain....kan??!


9 comments:

metalrizca said...

betul tu..
=)

sukahati said...

Riz - 10 markah untuk anda

» NAJA « said...

pastu orang yang gembira tu cam tak ingat donia dah..kalo ade pun sikit jer la simpati pada si sedih..
si sedih pulak keep on blaming si gembira..dan ade segelintir je yang cuba memuhasabah diri memikirka hikmah di sebalik kesedihan..
tapi sebelum nak memuhasabah tu ade la jugak blaming itu ini..
betul ni tak tifffuu..
kekeke

sukahati said...

Aja - haa...tau takper. Cam penah mengalaminya jer noks? :p

» NAJA « said...

more to bab kerja la nox
berhempas pulas
reward ke orang lain
ko tak hangen
yang sedih2 smue humban kat aku
yang seronok bahagia orang lain
orang lain tak pikir pun aku
ala sue orang tetap orang
alangkah darah daging sendiri kadang dok bertelingkah
ni kan pulak orang tak sedarah sedaging
smua dusta2 belaka!
tak suke
merasa mak emo di blog kau sue

sukahati said...

noks....emosi u terganggu psl nk kawen ker psl kerja neh...emo sungguh :p

» NAJA « said...

ala bab2 orang gembira aku kena sedih ni citer masa aku keje dengan Sunway dulu..Sekarang tidak lagi..Gumbira gumbira gumbira

wahida said...

setuju

sukahati said...

Aja - yaaa....gumbira gumbira gumbira
Wahida - hehe...congrats beb

 

Blog Template by YummyLolly.com