Tuesday, May 26, 2009

Tak tahu nk update apa

Untuk konsert Siti Nurhaliza, rasanya aku tak pergi tgk la kot. Tiket Rm80 dah habis. Tinggal yang mahal2 ajer. Banyak pulak tuh lagi yg tinggal. Tuh la...sape suruh jual mahal sgt kann. Ingat Diva sgt ker :p. Selain itu, takder member jugak yang nak menyapot dan menemani aku. Jdnya....aku tunggu dvd jer la. Dvd mesti dalam 40 hengget jer kann. Jd...kene sabar sikit untuk tunggu DVD nya keluar.

***

Selepas aku telefon mak aku dan memberitahu bahawa aku bercadang nak naik gunung angsi pada 6 dan 7 Jun ini, mak aku dan-dan terus ckp, "Balikkk". Untuk tidak menjadi anak durhaka, jadinya, terpaksalah aku kensel kan planning aku untuk mendaki gunung dan terpaksa lah aku pulang ke Ipoh dan kemudian menghadiri kenduri kendara. Cuti pun dah apply untuk hari isnin sbb mak aku tak bg balik hari Ahad...nnti kelam kabut katanya. Aisehhh.....

***

Mungkin ini adalah entry untuk sepanjang minggu ini. Minggu depan baru aku update lagi ... kalau rajin dan ada bahan :D. Mcm la ada orang nak baca pun kann ...

4 comments:

missgee said...

settle arr
problem ko ekk.. :p
Knsert siti tak pyh..
Daki gunung lupa lupakan saja..
kenduri kawen ko kena dtg gak..

P/s: Ramai orang yang nak baca.. Cuma tggu empunya sudi citer..Lagi satu ramai orang dah berkenan kat ko tapi ko tolak mentah2 :p..
~Kacau lagi..lagi kacau emosi sue~~

Unknown said...

kalu ada perasan,
kedudukan marikh tidak selari seperti yang dinyatakan oleh plato..

err..
seperti tajuk posting gak:
"saya tak tau nak komen ape"..
=P

sukahati said...

MissG - settle la....settle dlm keterpaksaan :(
aku peliklah..bila aku ckp nk kawen,tp takder calon...ramai akan ckp...ramai suka kat ko...tapi ko yg tanak....yang peliknya...aku sendiri tatau sape suka aku dan aku suka sape...hati aku kosong weh :D

Riz - neh aper pulak masuk subjek hukum alam neh?? marikh plato smer kuar...tapahamm :|

HaZiFah said...

hahhahha...at last ko apply gak cuti senin...kan dh kata pd ri tu g :P

 

Blog Template by YummyLolly.com